Mitt sommarprat

 
Tidigare i somras såg jag en rolig seriestrip om radioprogrammet "sommar" (det kan ha varit Berglin). I den gick ett sommarprat ungefär i den här stilen (obs! Fritt ur mitt minne): först var det jobbigt, sedan började det gå bra, sedan fick jag en enorm motgång, men när det var som värst kom breaket och nu är jag orimligt framgångsrik o föreläser o coachar andra.
 
Om jag skulle ha ett sommarprat så följer det inte riktigt det mönstret. Det är snarare så att först kämpade jag och hade svårt att tro på mig själv, sedan kom en framgång, sedan har det pendlat mellan sisådär och hyfsat i 14 år. Både med framgången o självkänslan. Ändå envisas jag med att fortsätta. Och så har jag mage att ha kreativitetskurs utan att vara en klart lysande stjärna.
Fast just det är iofs ganska bra. Syftet med kursen är inte att bli känd o framgångsrik utan att vända blicken till något du redan har - din kreativitet - och helt enkelt lägga lite fokus där. Känna att du prioriterar den, att du inte är ensam, att du blir uppmärksam på- och snäll mot dig själv och att du ska få några verktyg.
 
Anmäl dig här: